keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Ideat vähissä!+ilouutinen

Moikka! Tänään katsoin bloggerista sivujemme tietoja ja meille oli tullut ensimmäinen lukijamme! Olen niin onnellinen! Mutta tämän postauksen aiheena on minun blogiteksti ideoiden puute. Olisi kivaa jos kommentoisitte postaus ideoitanne ja vaikka youtube video ehdotuksianne. Kertokaa myös mitä voisin parantaa blogissani. Olen tällä hetkellä suunnittelemassa banneria blogiini. Siihenkin saa antaa ideoita.

Nyt laitan kuvia minulle, Jedille ja Janelle ostetuista tuotteista. Niitä ovat uusi pehmopanta, koirien sadetakki, minun kouluttajaliivini, kameran jalka Janen vesilelu, namit, hihnoja, yms... Melkein kaikki tuotteet ovat Petenkoiratarvikkeesta



    Olen jo testannut liiviä ja se on ollut tosi mukava päällä. Jos katsoitte viime postauksen niin se oli minulla         päällä. Sain sen joululahjaksi. Jedin pannan (kuva alapuolella) sain myös toiveenani Jedille. Janen lahjoja         olivat mm. vesilelu, kaksi uutta pantaa, namipussi, hihna... Suurin osa tuotteista ei näy tässä postauksessa,       mutta ne tulevat varmasti esille tulevaisuuden postauksissani.

3 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ihana Jedi!♥

    VastaaPoista
  2. Tähän postaukseen vielä toinen kommentti, nimittäin sait uuden lukijan! Seurailin vähän aikaa blogiasi, ja nyt tulin lukijaksi!

    VastaaPoista